Thankfulness from the Bottom of my Heart – An Acknowledgement of Ringu Tulku Rinpoche





Dear Friends,His Holiness and the entourage just arrived Delhi. On this most happy occassion of completing his first visit to Europe I like to thank all of you and your teams from the bottom of my heart. You have all worked day and night for last few months. To my mind everything became better than what I could imagine.I hope we have been successful in creating a good basis for his future visits to Europe.
I really appreciate working with you and look forward to work with you in future.
With my heart filled with gratitude, good wishes and warm feelings,
Ringu Tulku Rinpoche

Liebe Freunde,Seine Heiligkeit und seine Entourage sind soeben in Delhi eingetroffen. Sein erster Besuch in Europa ist sehr gut verlaufen, und aus diesem überaus glücklichen Anlass möchte ich euch allen und euren Teams von ganzem Herzen danken. Aus meiner Sicht war alles noch besser, als ich es mir hätte vorstellen können.Ich hoffe, dass wir auf diese Weise eine gute Grundlage für zukünftige Besuche Seiner Heiligkeit in Europa geschaffen haben.
Ich schätze die Arbeit mit euch wirklich sehr und freue mich auf weitere Zusammenarbeit in der Zukunft.
Mein Herz ist voller Dankbarkeit, guter Wünsche und warmer Gefühle,
Ringu Tulku Rinpoche


Comments

Popular posts from this blog

'Tawang is a beautiful part of India': Karmapa Lama - Hard News

Live Webcast Announcement: Gyalwang Karmapa's UK Tour 2017

Sikkim monks seek early permission for Karmapas visit - India Today

Kalon Karma Gelek Yuthok Attends Convocation Ceremony of Sarah Tibetan College - Central Tibetan Administration

Updated Schedule of Winter Dharma Activities (2017.4.27)

The Gyalwang Karmapa’s historic first visit to the United Kingdom

The Gyalwang Karmapa Rings an Alarm: We Must Preserve Tibetan Language and Culture

Monks march in Gangtok with Karmapa visit demand - Sikkim Express

Karmapa’s travel curbs to go - The Hindu

The 17th Gyalwang Karmapa’s Dharma Activities in Vancouver